Trött inlägg



jag älskar att göra läxorna halv 11 på kvällen </3


seriöst, nej. Det är inte okej. Men det är engelska och det är Louise Nordin så jag skiter egentligen i om det blir bra. Den kvinnan har förstört svenska och engelska för mig.

haha förlåt, ska inte vara sån nu! idag var jag duktig och gymmade i en och en halv timme PLUS gjorde powerwalk på band i en halvtimme. Den ni!
Så jag är helt slut nu och har bara segat.
Så saknar jag Alex också, även fast jag träffa han senast imorse men han är
långt från järfälla i några dagar och varje gång han är det så saknar jag han extra mycket.
Jaja, dagarna går snabbt :)


Ska dissa all skitläxa för älskade scrubs snart. Puss löveehhyah!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0