Friday Night

...okej det är dag nu men whatever.

Jaaa, då var man hemma från skolan idag då. Det suger lite faktiskt för hade gått upp tidigare, fixat mej jättemycket osv men sen 5 minuter innan jag skulle gå så BAM. 1 sekund tog det, och genast blev jag spyfärdig, snurrig, och varm. Sprang till köket (nej inte till toan för jag hatar att spy och brukar faktiskt vägra göra det om det inte är riktigt akut magsjuka.. no stopping there), drack vatten och la mej ner i soffan.
Mådde jag bättre sen? Lite, men är fortfarande snurrig, ont i magen och varm. Så stannar hemma idag.
Då blev det ingen träning eller, buhu! Men jag tror jag ska ut och gå en sväng. Om jag orkar dvs...

Tror jag ska slänga ihop en sånhär och tröstäta lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0