Back then

Som vanligt har jag varit dålig med uppdateringarna - förlåt. Jag brinner inte direkt för bloggandet va..
Min helg kortfattat:


Fredag:
Middag/Filmkväll. Hade jättemys med Johanna och Ante, kollade Team America (hehe vår humor..) och så fick vi lite finbesök en stund av Nastasia, Anna och Ajje.

Fick sova med baby sen också. ♥



Lördag: Alex & jag mötte upp gänget som hade festat dagen innan. Kände mej minst lika sliten som dom var, kuul när jag tog det lugnt hela fredagskvällen.. fast var ju inte helt frisk heller :) Iaf, käkade donken, snackade skit. Sen hem och en tur till IKEA med mami.

På kvällen drog vi (Jag,Anna,Linn,Alex,Palner,Philip) till Johan i Roterbro (trodde vi var långt ute i helvettet men tydligen var det lika nära till stan som Jakan?! Bra lokalsinne hej.)
Förade i en timme sen skulle man åka in till stan - kvällens final på The Bridge. Aldrig varit där innan, och vet inte vad jag ska säga om det efter.. men det blir vad man gör det till! Tur att man var där med sköna kompisar :)


Hahaha förlåååt, men det var bästa bilden jag hittade hehe. Ni får ge igen!

Söndag: Alex hjälpte mej sätta ihop min nya tv-bänk och sätta sladdarna från tv:n i en list. Vad snyggt det blev!

Sen middag hos hans pappa, sen film : Baksmällan.

 


Kommentarer
Postat av: Linn

jääääävligt snygg bild gren :D:D:D:D:D fast ne

2010-03-30 @ 01:02:24
Postat av: Agnes

haha förlåååååååååt :D <3

2010-03-30 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0