Lördag + Söndag

Lördag: Var helt slut i lördags och det var jag inte ensam om, så tog det lugnt. Alla var ju fan dötrötta!
Jag, Emelie, Alex & Anton hade inte så mycket för oss så vi åkte in till stan och stog utanför stadion och lyssnade på KISS ;) gratiskonset! Man hörde ju allting nästan men vi kom på sista lpten, så. Men ändå.
Jag har nästan sett KISS!
Sen åkte vi till närmaste öppna O.K eftersom klockan var runt 11 kanske, köpte popcorn och coola och drog hem till Marcus och kolla film. Jag somnade stenhårt.

Söndag: Åkte till Kista med Johannyyh och kollade Sex and the city 2. Fattar inte varför alla ger den så dålig kritik, den var ju jättebra!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0