Hemma!

Yes, jag är hemma! Det är skönt faktiskt. Visst hade jag time of my life på Rhodos men det är hemma bäst liksom.
Som nästan alla andra av gänget så är jag sjuk efter resan. Förkyld, hosta och sånt skit..
Därför är jag för lat för att lägga upp bilder, men det finns på facebook som Ida lagt upp. Dom är iförsig totalt cp dräggiga på mig men ändå haha!

Har tagit det lugnt nu sen jag kom hem men idag ska jag ut och träffa kompisar igen, trots att jag är sjuk har saknat dom så mycket så måste träffa dom!
Imorgon fyller Felicia år också, så ska dit på tårta och sen blir det en snabbis in på 20-årsfest men inte länge för jag åker ju till ROM skittidigt på söndag. Måste få liite sömn iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0