Vad mycket man vill ha då

Jag känner mej så bortskämd och nästan deprimerad när jag tänker på allt jag känner att jag måste ha. Jag är ju typ sjuk, hjälp mej?
Fast är lite stolt över att jag faktiskt priorietar mina köp nu (eftersom jag VET att jag verkligen inte har råd med så mycket. Inkomsten är studiebidrag sen är det stopp).

* Träningskläder
Dom jag har nu är trasiga och slitna och snuskiga. Need new!

* Nytt snowboard kit
Jacka eller byxor, underställ, goggles..ja sånt dätr man behöver i backen!

* Utseende grejer sånt..
Hatar när allt smink tar slut samtidigt! Jaja vad gör man.

Sen lite andra grejer..men det är lite hemligt och ett stort projekt. Om jag nu genomför det. Hihi.


  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0