The highest high and lowest low

Så har en vecka gått och det är fredag imorgon, woho! Har varit på torka senaste veckorna så den här helgen är det dags för lite festande. Lite grann sådär.

Har varit och tränat med Nastasia idag då, fan va mycket folk det var! Hatar när det är fullproppat på gymmet och man måste stå i kö till maskinerna..

Sitter i mjukiskläder (mjukisbyxor från ROXY som jag löpte igår med Linn :q ) och ska göra lite läxor och äta nappar och hjärt-chips (blev insperaread av ett blogginlägg från en annan bloggare, ofta jag blir det av mat till och med?!)

Puussipuss



Från Andrea's b-day



Kommentarer
Postat av: Cristin

SV: Hejsan! Du ställde en fråga till mig i min blogg. Hur jag blir så brun? Det finns många sätt man blir brun av, det första men farligaste är ju såklart att lägga sig i ett solarium. Annars kan man ju använda BUS-produkter och smörja in sig efter man duschat. Man kan också ta piller för att bli lite brunare i hyn och bevara brännan. Jag gör allting! Det är därför jag är så brun :)



Kram Cristin

2010-01-21 @ 21:27:00
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0