Pallante assåå

Hjäääälp jag tror jag dör idag. Vaknade hos Alex med blodsprängda ögon och kände inte för att gå till skolan. Men vad ska man göra, duktiga flickor går till skolan heheh!
Segt, men hade bara 2 lektioner sen gick jag hem och sov, zZzZz

Fast nu är grejen den att jag har världens fetaste jävla historiaarbete att göra och när jag pluggar går det till såhär:

* pluggar i 5 minuter
* kollar tv 30 minuter
* pluggar 5 minuter
* kollar datorn i typ 1, 5 timmar och klickar runt på HELT onödiga sidor..suck.

Jag är nog jordens segaste människa. Men imorgon ska jag träa på SATS. Ciao!



Ge mej sommar..


Kommentarer
Postat av: snigel

Yes tack äntligen någon annan som vill ha sommar...

2010-01-19 @ 16:59:18
Postat av: snigel ( viktor )

.

2010-01-19 @ 23:32:19
Postat av: Anonym

sommar är fet skönt ju!

2010-01-21 @ 20:27:58
URL: http://grens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0