Felsms.com

Hahah, felsms.com , här är en sida som alltid piggar upp!
Tagit några exempel;


Till: Mamma
Sms: Jag hoppas att du förstår att jag älskar dig gumman!
Svar: Åh men detsamma älsklingen!

Förklaring: Inte direkt vad jag brukar skicka till min mamma, även fast det är sant. Det va menat till min tjej. Men mamma blev ju såklart glad så det va bara bra!

/Johan


____________


Till: Kille på jobbet
Sms: Jag runkade av din kuk inatt, den va stenhård, puss!
Svar: Tror inte du gjorde det haha

Förklaring: Shit, det där blev pinsamt. Det va såklart menat till min kille men snabb som jag är så skickades det till en kollega. Han skrattade åt det mest men jag skämdes...

/Karolina



Vaddå, runkade hon av sin kille i sömnen ? Hahah Okeeeeejj... )


___________

Till: Ett av barnen
Sms: Fyfan vad trött jag är på mina fula styvbarn, ska bli så skönt när dom åker till sin mamma, där kan dom stanna...
Svar: Inget

Förklaring: Dom blev sårade såklart och berättade för sin mamma, och hon blev såklart rasande, men inget mer än så blev det... Hon nämde inget till min man, alltså barnens pappa

/Fia



_________



Till: Pappa
Sms: I natt när du sov smekte jag dig över hela kroppen. Kände att du blev hård så jag slutade eftersom jag inte ville väcka dig.
Svar: Det hoppas jag verkligen inte att du gjorde. Sov Kristian hos oss i natt eller?

Förklaring: Ooh så j-a pinsamt. Jag skickade till pappa stället för min pojkvän som sov hos mig. Pappa kom hem så sent då alla vi sov så han visste inte att Kristian sov här.



HAHAH råskön hemsida. Vart får alla så bra ideér ifrån??
tar det en gång till, www.felsms.com


Kommentarer
Postat av: mika

haha hade ingen aning om denna sida, fett skön :D

2010-02-01 @ 17:25:38
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0