Ännu en dag

Onsdag dåra. Skola som vanligt. Yeeeey..
Blev överlycklig över att vi inte ska ha prov imorgon som jag trodde så istället för att plugga så kan jag göra massa andra saker! Som att skriva en uppsats jag är sen med...

Jag och Johanna gick till ICA efter skolan för att köpa något, visste inte vad. Så hitta vi dvd-filmer och Casanova som vi älskar haha! Köpte direkt + godis och gick hem till mig och kollade. Heath Ledger och Sienna Miller är ju inte helt fel.



Btw, kom och tänka på hur mycket skit som sägs på fyllan. Alltså hur mycket saker som kommer fram, saker man inte trodde om folk eller andra överaskande sanningar. I love it (oftast)! Intriger intriger ..




Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhoho berätta !! :D

2010-01-13 @ 21:51:35
Postat av: Gren

svårt att berätta när jag inte vet vem det är tyvärr ;p

2010-01-13 @ 22:08:42
URL: http://grens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0