18 år!

Jag fyllde 18 år för några dagar sen här som ni kanske vet (YEY grattis till meej!) .
Jag firades med luch och presenter hemma med familjen. Brukar inte få så mycket på födelsedagen eftersom det är en vecka efter jul men jag fick;

* En armbandsklocka
* En stor väska
* 1000 kr på sparkontot (viktiga saker..)
*
En sodastream av brorsan, hahaha
* Och en tatuering!!! :D
Jag kör ett inlägg sen när jag vet mer om tid och plats!

Sen på kvällen lagade Alex middag hemma hos han och hade förkrök med några av hans och några av mina vänner. Absinth shot är inte najs..
Sen var det krogen, Mango på Sveagatan. Resten är en dimma, haha!!

och TACK alla gullungar för dom fina gratulationerna pööössss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0