Were are my keys, I lost my phone..

Jag lovar att ni inte kommer orka läsa det här ... men kör på ändå hehe.

Ja igår fyllde ju Linn år (hann inte göra ett grattis inlägg, ohww! gör ett imorgon gumman!) så hon, jag och Melina och massa killkompisar gick ut. Japp, på en torsdag. Iaf det var jättetrevligt, men till sist blev det lite för trevligt och kvällen slutade i hyfsad tid. Kom väl hem runt kvart över ett, somna halv 2.

Idag vaknade man med värk i kroppen och allergisk reaktion i ansiktet. Har fått det förut men visste inte varför, men nu vet jag att det är Loreal's make up remover servetter jag köpt nu igen :'( så åkte tidigare till skolan och fick antihestamin tablett av sjuksyster. Gjorde mitt svenska prov, sen åkte jag HEM! Skönt..
Inte så skönt att jag ska tillbaka till skolan snart. Är med i ett sammarbete med musik esteterna och några bild esteter som jag måste göra. Iaf, nu ska jag nog gå och sova en liten stund, aj mitt huvud!




...och en sexa + blå fiskar typ.. tia? (Stämmer det? haha ..) på det där.
Hej, hopp nu gåre utför! 18 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0