God jul Agnes!

Sitter på jobbet (Mitt lördagsjobb, inte coop) och skriver som vanligt. Det är då jag har så mycket tid över så kan skriva hur mycket jag vill. Inte så mycket action här.
Kollar runt på olika shoppingsajter och nästan alla har FRI FRAKT och BETALA JANUARI. Åhh det kliar i fingrarna rejält nu.. och eftersom ingen kommer vilja handla på nätet till mig i julklapp så får jag väl ta tag i det själv - köpa lite julklappar till mig själv! och skriva att dom är från tomten .


En velordress (byxor ingår också) som kostar normalt 750 men nu 350! Fast vill inte ha rosa, vill ha svart :]
Fri frakt fram till 22 december...
Från goodmoves.se




Lancome Hypnose mascara som kostar normalt runt 300 kr kostar på
den här sidan 99 kr !! Om man är ny kund.
(Javet vad vissa kanske tänker "det där är bara bluff" men om det vore så tror jag inte att dom skulle annonsera det i ELLE, där jag hittade den..)
Fri Frakt t.o.m 22 December. Betala i Januari.

Från Beautyplanet.se 
KÖPT!



Sminkpalett med MASSA bra färger, just what I need ;)
Kostar 259 kr (+ frakt)
Från kosmetikan.se


Sen har NELLY fri frakt fram till imorgon 19/12 och betala i Februari. Kanske ska köpa sista julklapparna där....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0