2010

Sammanfattning år 2010


(jag har kvar svaren från förra året, kul liksom! dom i tjock stil gäller detta år!)




- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
yes / det tror jag nog

- höll du några av dina nyårslöften?
kommer inte ihåg mina nyårslöften :D / hade nog inga haha

- dog någon som stod dig nära?
nej :) /nej! (min hamster?)

- vilka länder besökte du?
Irland , England / Italien och Grekland!

- är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
vet fan inte, bara materialla saker har allt annat <3 / eee nää! mer pengar haha

- vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
20 januari och Peace & Love!! / Rhodooos!

- vad var din största framgång 2009?
Börja gymma,träna. Färga håret as blond as ever / Fick jobb!

- största misstaget?
kaosfyllor / kaosfyllor, mina humörsvängningar

- har du varit sjuk eller skadat dig?
tror fan jag har klarat mig rätt bra! Lite småskador men annars inget / bronkit, bläÄ

- bästa köpet?
alla köpen i Dublin! / min stickade kofta :) , datorn

- vad spenderade du mest pengar på?
mat, kläder, dricka (mitt hår!!) ? / RHODOS

- gjorde någonting dig riktigt glad?
oja! / Jaa säkert :)

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
årets David Guetta, Michael Jackson nostalgin, Lady Gaga, You can't say no to me med Tiger Lou och Hollow Crown med The Architects / Men gud omöjligt att säga .. men John Mayer är bra  

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag fan / lite ledsnare kanske

- vad önskar du att du gjort mer?
spenderat mer tid med mina gamla vänner / no idea

- vad önskar du att du gjort mindre?
grubblat för mycket på onödiga saker / samma :p

- hur tillbringade du julen?
Med familjen först och sen MIN pojkvän (förändringar detta år muhaha) och vänner hemma hos Johan :) / Med familjen, sen hem till Alex :)

- blev du kär i år?
OM JAG BLEV! / Samma kille som förra året hihi <3

- hur många förhållanden?
ett ett riktigt fint <3 / sammaaa :D

- favoritprogram på tv?
How I Met Your Mother, Scrubs, Vänner. Big Bang Theory, Sex & The City

- bästa boken du läst i år?
De tre första Stephanie Meyer (Twillight) böckerna hihiii / Harry P, Dödrelikerna, sista boken lala

- största musikaliska upptäckten?
All Time Low och John Mayer <3 / Eeee massa skön house typ

- något du önskade dig och fick?
Alex : )) hehe nejmen vetfan inte / jaa bra julklappar

- något du önskade dig men inte fick?
säääkert / minns ej

- vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hos Nastasia och partade loss OCH träffade Alex :) / Gick ut på krogen för första gången!!

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Finns det säkert haha, man blir ju aldrig nöjd vahh / Samma

- vad fick dig att må bra?
När jag gjorde roliga saker, när jag var med folk jag tyckte om 

- vem saknade du?
Linda isåfall <3 / Ingen tror jag :)

- de bästa nya människorna du träffade?
Alex vänner får cred då / hmm Emelieee :d lärde jag känna bättre
 
- årets sötaste?
Tjejerna i klassen :D / Linn!

- årets hetaste?
Megan Fox / Megan Fox

- årets besvikelse?
Feber på midsommarafton / Eh, typ, blev FÖR full så kunde inte följa med till Rhodos bästa klubb :(

- årets bästa?
Vår-Sommar 2009 / Samma..2010 ;)

- årets snällaste?
ALLAA :D / YEEEY SAMMAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0