What a day

Chachaaa,

började första dagen på veckan med en nyttig frukost, bl.a annat te ur min nya starbucks mugg som mamma köpte i Köpenhamn, kan visa den sen!
Nu har jag varit ute och joggat, ca 4 km. Heeelt slut när jag kom hem!

Bellis hörde nyss av sig och frågade om jag skulle med till stan, så ska dit med henne och sara och ta en cider i Kungsan. Nice! :)


Fick lite roliga saker i brevlådan idag också... bland annat det här;




Har aldrig varit på Viper room, har inte hört att det är världens bästa ställe heller.. men kan ju vara bra att ha om man inte orkar gå någon annanstanns!




Sen fick jag hem presentkortet från gratisbio, YES! Bara 50 kr men det är fett värt eftersom man bara klickar in på hemsidor och är aktiv.



Kommentarer
Postat av: belle

hehehe du kan äta på max med det presentkortet :q

2010-08-17 @ 01:44:12
URL: http://ventinove.blogg.se/
Postat av: Agnes

kan man?! Najs hihi!

2010-08-17 @ 11:05:58
Postat av: belle

yesbox ^^

2010-08-17 @ 20:17:25
URL: http://ventinove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0