Oh my

Hejeeeee!

Slutet av veckan är här, om några timmar vaknar man upp och då är det måndag och en ny vecka! Känns bra att vara ledig , mhmm!
Idag har jag haft en grymt mysig dag med älsklingen; sova lääänge, gå en promenad vid vattnet, hem och lagar VÄRLDENS BÄSTA middag och sen kolla film och mysa. Åhhh va cheesy det låter men jag vet att ni där ute inte skulle säga nej till något sånt, MHM!

Igår blev det utgång med Nastasia, Emelie,Carro, Simon och ... förlåt minns inte namnet men simons kompis iaf haha! Klubb 107,5, ganska najs ställe. Det blixtrade som fan när vi gick i gamla stan och letade efter stället och jag HATAR blixt och dunder så skrek hela vägen fram , haha.


Näääeee nu ska jag sova. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0