Helgen

Wazzaappp-ap!

I lördags var det kräftskiva @ Patriks place i Brunna och det var awesome! Skitmysig middag (jag kan inte äta kräftor men fick en av Linn och Philip som jag fick peta på :> ) och skön efterfest. Synd att det börjar bli så jäävla kallt ute, slut på att sitta ute på verandan till 3 på natten då...
Sköna jävlar som badade, kökshäng och torkel i knipa på repeat på datorn i slutet, haha! Lyckad kväll, men fan va trött man var när man kom hem.

Söndagen var bara jag och baby hemma hos mig, käkade hämtmat gjorde kladdkaka och kollade film. Myyys <3
Fast vi såg sämsta filmen, The Box. Den var så jävla konstig. Usch!








1. Linn & Viktor kökshäng 2. Linn troett 3. Emelie & me


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaah kineeeees juuu

2010-08-31 @ 10:31:36
Postat av: Agnes

höhöö :q

2010-08-31 @ 10:44:39
Postat av: Emelie

najjjs lördagkväll!

usch, har också kollat på the box helt meningslös jävla kass är den. Fattade ingenting haha

2010-08-31 @ 11:04:03
URL: http://emeliesvensen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0