Bad Update

Men jag har faktiskt varit upptagen med att vara full. Haha skämt åsido, men det har
varit väldigt lite tid till att sätta sig ner
och skriva så jag kör nu - härliga slappa söndagen dagen på lovet =(

Onsdag till torsdag var det som sagt kryssning. Gaaalet najs som vanligt!
I Fredags var det fest i Västra, massa gammalt folk man inte sett på länge. Kul!
Igår var man bakis (isch) men vi var en liten skara som chillade hemma hos Palner.
Fick träffa Emelie som var i Stockholm över helgen då också!
Inatt sov jag skitdåligt för hade världens kramper i magen :(
Alex fick springa upp och hämta 1 g Alvedon, sen somnade jag som en stock hehe.
Nu sitter jag och gör läxorna (braaa sista timmarna på lovet..) och är skitsugen
på att gå ut i mysvädret efter maten. Får ragga upp någon som vill med.


Från Bellas födelsedagsfirande



Lagom groggy i fredags.


Jag i någons läsglasögon & Emelie





Kommentarer
Postat av: Emelieeeä

haha jävla tjöt känner jag(a) men ännu en gång, kul att ses igen :D

Tror faktiskt var stigs snabba läsglasögon;)

2010-04-12 @ 23:05:51
URL: http://emeliesvensen.devote.se
Postat av: Gren

hihi :D stigges läsglasögon e niiiice

2010-04-19 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0