Voddler




Nu har jag laddat ner voddler och jag är ganska besviken..
För er som  inte vet så är Voddler ett nytt online streaming program; ungefär som Spotify fast med filmer istället för musik.

- Utbudet av filmer är mycket litet

- Bland filmerna som fanns hade jag hört talas om typ ..5? 

- Mest B-filmer

- Det är inga nya filmer alls. Minst ett år gamla. Det hade såklart funkat om det hade varit filmer man kände igen...

- Man kan inte använda muspekaren/klicka så allt styrs via tangenter vilket är SKIT irriterande.
Det tog typ 10 minuter för mej att fatta detta och har fortfarande inte kommit på hur man stänger av programmet
så använder alt + F4 varje gång, haha..

- När man ska sätta på en film så är det såklart massa reklam innan som man inte kan spola förbi.



+ Det är förövrigt riktigt bra kvalité på filmerna

+ Man kan pausa..(?)

+ Nu har jag bara gratis versionen, så jag antar att om man har betalversionen så nästan alla minus ovanför borta! Så får väl prova det...

+ Har man betalversionen kan man se även TV-Serier!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0