Man kan ju önska..

Julen närmar sig ! Dags att skriva önskelista då. Här är det jag mest vill ha (och skulle behöva) men det kan jag ju drömma om. Kommer få typ en eller två av dessa grejor, buhu.


1. Ipod Nano - 1495 kr
Med större skärm, FM-Radio, Videoinspelning, Högtalare.

2. Samsung ST500 - 2351 kr
LCD-skärmar på fram och baksida. 4x6 optisk zoom. 12.2 megapixlar

3. Samsung Omnia (Mobiltelefon) - 3146 kr
Touch mobil. Vet inte om jag vill ha just denna men en touch mobil!

4. Macbook Air - 14 000 kr
Den ultimata bloggdatorn! Det här vet jag att jag inte komer få på 1000 år men ändå.Behöver nog inte just Air heller, vanlig går bra.




För er som vill köpa det här till mej så finns det på typ Elgiganten, Onoff, Media Markt osv. TACK

 


Kommentarer
Postat av: Bella

amen jag kan ju köpa allt till dig så blir du glad vavavavavvaaaa? säljer ba min säng och min kamera eller nått! FAN VA SNÄLL JAG ÄR!! :D

2009-11-25 @ 21:04:34
URL: http://ventinove.blogg.se/
Postat av: Gren

jaaa gör det!!! :D

2009-11-26 @ 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0