Shoppaholic

Det här köptes i stan igår...





Och det här idag.... Tadaaa!



Samsung Jet! Det är liksom fint att peka

Köpte den för den var helt enkelt prisvärd. På mobil.se (som gör alla stora tester på mobiler som lanseras i Sverige) så fick Samsung Jet 80% av toppbetyget , HTC Hero 88% och Samsung Ultra Touch 75%. Så HTC eller Samsung Jet?

Samsung Jet har i stort sett samma funktioner som HTC:n . Den har 3,5 mm uttag till vanliga hörlurar direkt i mobilen precis som Hero. Den har applikationer precis som Hero. Man zoomar in och ut precis som på Hero. Och dom som säger att Samsungs batteritid är dålig, är för att deras skärmar är av så bra kvalité att den tar upp mer ström. Och alltså, HTCn var mer som en dator än en mobil och det var finesser som jag helt enkelt inte behöver. Visst var det coolt men vadå ..
Samsung har Radio och Fotolampa. Det har inte HTC och jag är en kamera människa så ska jag ha mobil ska det vara kamera. Den passade mej mest så det blev den. Blev jättelättad och glad när jag hade bestämt mej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0