Mobiljakt

Hej alla glada! Fått fina julklappar? SJälv fick man lite småbra saker, olika sminkgrejer, nagelkit, lite mjuka paket osv. Och, så fick jag ett kort av mami & papi där det stod att jag skulle få ny mobil, bara att åka och köpa! Men det är fan inte lätt någonstanns att välja... hjälp?




 

HTC - Hero

+ Det är en HTC ? Typ fett awesome mobil jao
+ Den är snygg
+ Man kan ha Spotify i mobilen!!11
+ Bra kamera

- Då måste man bli Premium som kostar 99 kr/månaden ..
- Den har ingen radio :(:(

1 kr + 200 kr extra månadsavgift i 24 månader.







Samsung Ultra Touch

+ 8 megapixel kamera!
+ Det är både touch skärm, och vanliga knappsats. Bra för mig (y)
+ Den har radio!

- Vet inte... beslutsångest.

295 kr + 150 kr extra månadsavgift i 24 månader.







Samsung JET

+ Liten och enkel
+ Bra kamera
+ Billigast
+ OM den har youtube i sig (den har facebook iaf..) så funkar det lika bra som spotify nästan? Gratis iaf..
+ Den har raaaaadio :D (känns så trist utan radio på ngt sätt)

- När jag kan få någon av dom andra känns det waste, haha!


1 kr + 150 kr extra månadsavgift i 24 månader.



Hjälp mej ! Vilken tycker ni jag ska ta?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0