2009!



Sammanfattning år 2009


(jag har kvar svaren från förra året, kul liksom! dom i tjock stil gäller detta år!)

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
jappjapp/ yes

- höll du några av dina nyårslöften?
säkert inte, hah../ kommer inte ihåg mina nyårslöften :D

- dog någon som stod dig nära?
ja / nej :)

- vilka länder besökte du?
finland (typ) nog det enda / Irland , England

- är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
lätt ! / vet fan inte, bara materialla saker har allt annat <3

- vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
alla gånger från Utö <3 / 20 januari och Peace & Love!!

- vad var din största framgång 2009?
börja gymnasiet? haha venneBörja gymma,träna. Färga håret as blond as ever

- största misstaget?
kaosfyllor / kaosfyllor

- har du varit sjuk eller skadat dig?
stukat långfingret eh / tror fan jag har klarat mig rätt bra! Lite småskador men annars inget

- bästa köpet?
mina stövlar :) / alla köpen i Dublin!

- vad spenderade du mest pengar på?
mat, kläder, smink (min kamera) / mat, kläder, dricka (mitt hår!!) ?

- gjorde någonting dig riktigt glad?
myyyycket / oja!

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
I Kissed A Girl haha ? och Underoath - Some Will Seek Forgiveness, Other Escape / årets David Guetta, Michael Jackson nostalgin, Lady Gaga, You can't say no to me med Tiger Lou och Hollow Crown med The Architects

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lesnare helt klart. *go cry emokidd* / gladare tror jag fan

- vad önskar du att du gjort mer?
har suttit i 5 minuter utan att komma på något / spenderat mer tid med mina gamla vänner

- vad önskar du att du gjort mindre?
... / grubblat för mycket på onödiga saker

- hur tillbringade du julen?
hemma, as usual. Och med Nastasia som kommer vara ensam med sin pojkvän hemma / Med familjen först och sen MIN pojkvän (förändringar detta år muhaha) och vänner hemma hos Johan :)

- blev du kär i år?
jodå .. typ / OM JAG BLEV!

- hur många förhållanden?
2 riktiga och lite småflings ( som förra året hahaha) / ett ett riktigt fint <3

- favoritprogram på tv?
vänner, south park, family guy, och MASSA mtv program (rob & big <3) / How I Met Your Mother, Scrubs, Desperate Housewifes, Vänner.

- bästa boken du läst i år?
linas kvällsbok tsst / De tre första Stephanie Meyer (Twillight) böckerna hihiii

- största musikaliska upptäckten?
Before Their Eyes ( visste om dom förut men på allvar det här året) / All Time Low och John Mayer <3

- något du önskade dig och fick?
Miss Sixty jeans ? / Alex : )) hehe nejmen vetfan inte

- något du önskade dig men inte fick?
Får väl se ;) / säääkert

- vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var ledsen över mormor och var med micke / Var hos Nastasia och partade loss OCH träffade Alex :)

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Finns det säkert haha / Finns det säkert haha, man blir ju aldrig nöjd vahh

- vad fick dig att må bra?
När jag gjorde roliga saker, när jag var med folk jag tyckte om 

- vem saknade du?
Många / Linda isåfall <3

- de bästa nya människorna du träffade?
Folk i klassen :) / Alex vänner får cred då
 
- årets sötaste?
johannah :> (och victor också hihi ) / Tjejerna i klassen :D

- årets hetaste?
Adrian Grenier / Megan Fox

- årets besvikelse?
jimmy / Feber på midsommarafton

- årets bästa?
alla då / Vår-Sommar 2009

- årets snällaste?
VET INTE , ALLA. BRA. / ALLAA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0